خبرگزاری کار ایران

استخدام ۱۰۰۰ نیروی متخصص، تکنسین و کارگر در خطوط تولید کروز

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۹۸۰

مدیر منابع انسانی شرکت کروز از استقبال کارجویان از فراخوان استخدام این شرکت خبر داد.

به گزارش ایلنا، شرکت صنایع تولیدی کروز، بزرگترین شرکت قطعه ساز داخلی که هم اکنون با بیش از ۱۲ هزار نیروی کار در کشور پیشتاز داخلی‌سازی است، به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در زمینه پژوهشی و مشاغل تکنسین و اپراتور خط تولید، تعداد 1000 نفر را طی ماه گذشته جذب کرده است.

شرکت کروز چندی پیش در فراخوانی عمومی از علاقمندان جهت همکاری در زمینه فعالیت در خطوط تولید کروز دعوت به ارسال تکمیل اطلاعات در سایت کروز کرد که با استقبال خوبی همراه شد.

شرکت صنایع تولیدی کروز، بزرگترین قطعه ساز کشور در راستای تعمیق داخلی‌سازی، سال گذشته در فراخوانی عمومی از تمام کسانی که در زمینه طراحی و ساخت قطعات پیشرفته خودرو طرح، پیشنهاد و یا نمونه ساخته شده‌ای داشتند دعوت به همکاری کرد که با استقبال پرشور نخبگان و دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، امیرکبیر و تهران مواجه شد که حدود ۴۰ نفر از آنها با حضوردر دوره‌های آموزشی شرکت کروز، جذب این واحد صنعتی خواهند شد.  

شرکت کروز از تولیدکنندگان قطعات پیشرفته و الکترونیک که بالغ بر۳۰ درصد از قطعه داخلی خوروهای داخلی کشور را تولید می‌کند از شرکت‌های موفق قطعه در سطح کشور محسوب می‌‌شود که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در داخل، رونق تولید را محقق کرده است و همچنین با بکارگیری این نیروهای انسانی جوان و توانمند، ضمن توسعه اشتغال کشور، بهترین روش را برای جهش تولید برگزیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز