خبرگزاری کار ایران

تهران در صدر دادخواست های واصله به هیات‌های تشخیص دعاوی/ بیشترین آرای صادره مربوط به عیدی و پاداش، سنوات خدمت و حقوق معوقه است

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۵۵۹

گزارش مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت کار نشان می‌دهد که تهران بیشترین دادخواست های واصله به هیات‌های تشخیص دعاوی را داشته است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سالنامه آماری این وزارتخانه را منتشر کرد.

فصل چهارم این سالنامه به روابط کار مربوط می‌شود که در بخشی از آن دادخواست های واصله به هیات‌های تشخیص مورد توجه قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، در سال ۱۳۹۸ ،تعداد هیات‌های تشخیص دعاوی کار ۶۲۰ هیات، تعداد دادخواست های واصله در هیات تشخیص ۳۰۲۸۶۰ دادخواست و تعداد آرای صادره 

در هیات مذکور ۲۳۷۸۹۸ رای بوده است. بیشترین تعداد دادخواست واصله به ترتیب به استان‌های تهران، کرمان و اصفهان اختصاص دارد. تعداد موارد خواسته در هیات‌های تشخیص برحسب نوع دعاوی نشان می‌دهد بیشترین موارد خواسته‌ها به ترتیب به عیدی و پاداش، سنوات خدمت و حقوق معوقه اختصاص دارد.

همچنین تعداد آرای صادره برحسب نوع دعاوی نشان می‌دهد بیشترین آرای صادره به ترتیب مربوط به عیدی و پاداش، سنوات خدمت و حقوق معوقه بوده است. 

همچنین تعداد هیات‌های حل اختلاف دعاوی کار ۳۴۵ هیات، تعداد پرونده‌های واصله ۱۰۱۷۷۵ پرونده و تعداد آرای صادره در هیات مذکور ۸۱۴۴۹ رای است. بیشترین تعداد پرونده واصله به ترتیب به استان‌های تهران، خوزستان و اصفهان اختصاص دارد. تعداد موارد درخواست تجدید نظر در هیات‌های حل اختلاف برحسب نوع دعاوی نشان می‌دهد بیشترین موارد به ترتیب به عیدی و پاداش ، حق بیمه اجتماعی و سنوات خدمت اختصاص دارد. همچنین تعداد موارد تایید شده برحسب نوع دعاوی نشان می‌دهد بیشترین موارد به ترتیب مربوط به پرداخت سنوات خدمت، عیدی و پاداش و حق بیمه اجتماعی بوده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز