خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کار امیدیه:

اقدام به خودکشی کارگر امیدیه چهاردهم خرداد رخ داد/ معوقه در کار نبود، کارگر قصد ترساندن کارفرما را داشت

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۲۶۵

راشدی در ارتباط با کلیپی که از اقدام به خودکشی کارگر چاه نفت و گاز آغاجری منتشر شد، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای اخیر کلیپی از اقدام به خودکشی یک کارگر چاه نفت در امیدیه منتشر شد؛ خانم راشدی (رئیس اداره کار امیدیه) در ارتباط با این کلیپ می‌گوید: تاریخ این واقعه چهاردهم خرداد بوده؛ چهارشنبه چهاردهم راس ساعت هفت عصر رخ داده است اما در روزهای اخیر بعد از خودکشی کارگر هویزه، این کلیپ هم منتشر شد. به نظر می‌رسد یک شیطنت رسانه‌ای در کار بوده چراکه این حادثه چهاردهم خرداد رخ داده اما کلیپ آن دو روز بعد از خودکشی کارگر هویزه منتشر شده است.

راشدی با بیان اینکه ما با همکاران این شخص و مسئول روابط عمومی حراست شرکت نفت صحبت کردیم، می‌گوید: این کارگر در نفت و گاز آغاجری کار می‌کرده و مسئول حراست یک چاه در حوزه رامشیر بوده است. بحث این کارگر، حقوق و مزایا و این مسائل نبوده و دستمزدهای آنها هم به موقع پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار امیدیه، کارگری که در کلیپ قصد خودکشی دارد، از نیروهای ارکان ثالث حراست است که برای  یک شرکتی پیمانکاری حراست کار می‌کند.

وی دلیل اقدام به خودکشی کارگر را هدف او جابجایی می‌داند و می‌گوید: حضور و غیاب کارگران چاه‌های نفت دشوار است و معمولاً در دسترس نیستند؛ به همین دلیل ظاهراً کارفرما قصد جابجایی او را داشته و می‌خواسته او را به پست جدیدی منتقل کند که کارگر در اعتراض به جابجایی، این حرکت را انجام داده و قصدش فقط ترساندن کارفرما بوده است.

راشدی تاکید می‌کند: کارگری که در کلیپ قصد خودکشی داشته، از نظر کاری هیچ مشکلی ندارد و اکنون هم سر کار است. او در حادثه خودکشی هم هیچ صدمه‌ای ندید و حتی به بیمارستان هم منتقل نشد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز