خبرگزاری کار ایران

احمدی:

صفاران بوشهر تنها منبع درآمدشان را از دست داده‌اند/ اجناس ته لنجی زیر آفتاب سوزان در حال فاسد شدن هستند

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۷۷۶

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: لنج‌داران منطقه جنوبی استان بوشهر برای تخلیه بار خود دچار مشکل شده‌اند دولت هرچه سریع‌تر به این وضعیت رسیدگی کند.

به گزارش ایلنا، «موسی احمدی» در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 خردادماه) مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد و دارایی، اظهار کرد: این روزها مردم نجیب حوزه انتخابیه من با استرس و نگرانی‌هایی درباره ته لنجی‌ها مواجه هستند، در ایامی که شروع کرونا عرصه را بر مردم از لحاظ سلامتی و اقتصادی تنگ کرده صفاران زحمتکش استان بوشهر به ویژه حوزه جنوبی آن به مدت 4 ماه است که تنها منبع درآمدشان که صفاری بوده را از دست داده و با مشکلات شدید اقتصادی مواجه شده‌اند.

وی ادامه داد: اکنون که روزنه امید برای مردم این منطقه گشوده شده و تعدادی از لنجها توانسته‌اند به سفر رفته تا کالاهای مایحتاج عمومی را بیاورند به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی مسئولان از تخلیه بار تعدادی از لنج‌ها جلوگیری به عمل آمده است.

احمدی اظهار کرد: با توجه به نوع اجناس این لنج‌ها که عمدتا مواد غذایی یا فاسد شدنی هستند و نبود سوله و انبار مناسب اکنون این اجناس در زیر آفتاب سوزان 50 درجه منطقه در حال فاسد شدن بوده و تاکنون بلاتکلیف هستند.

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم شریف و غیور این منطقه ساحل‌نشینانی هستند که از ابتدای انقلاب در تمامی صحنه‌ها به ویژه دفاع مقدس حضور داشته‌اند، گفت: اکنون در شرایط بد اقتصادی و تورم نفس‌گیر و کرونایی چشم انتظار این مردم به دولت است و به دنبال احقاق حق خویش هستند.

وی خطاب به رئیس جمهور، بیان کرد: دستور دهید هرچه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت این مردم اقدام شود، همچنین در خصوص سهمیه ملوانی مانند سال های قبل به صورت مساوی در سطح استان رفتار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز