خبرگزاری کار ایران

کارگران بیکار شده هفت تپه بار دیگر به دفتر مدیریت مراجعه کردند/ روابط عمومی: کارگران به مرور جذب شرکت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۲۱۳

کارگران بیکار شده واحد تعمیرات مجتمع کشت وصنعت هفت تپه امروز (چهارشنبه) بار دیگر برای بازگشت بکار به دفتر مدیریت مراجعه کردند. روابط عمومی این مجتمع می‌گوید:کارگران به مرور به کارسابق خود باز می گردند.

به گزارش خبرنگارایلنا، جمعی از کارگران بیکار شده واحد تعمیرات مجتمع نیشکر هفت تپه پیش از ظهرامروز، چهارشنبه (۲۱ خرداد ماه) بار دیگر برای بازگشت به کار به دفتر مدیریت مجتمع واقع در  محوطه داخلی کارخانه شکر مراجعه کردند.

گفته می‌شود که تعداد کارگران تعدیل شده از جانب مدیریت مجموعه به حدود ۷۰ نفر می‌رسد. و قرارداد آنها از صبح روز شنبه (چهارم خرداد ماه) با سوابق ۲ تا سه سال همزمان با پایان فصل بهربرداری، فسخ شده است.

کارگران واحد تعمیرات هفت تپه پیش از این تقریبا هرچند روز یکبار با مراجعه به دفتر مدیریت خواستار مشخص شدن وضعیت شغلی خود شده بودند.

کارگران اعتقاد دارند که واحد تعمیرات کارخانه نیشکر هفت تپه هنوز به کارگران فنی برای انجام تعمیر ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه همزمان با اتمام فصل بهره‌برداری نیازمند است اما کارفرما معتقد است ماهیت کار این کارگران فصلی است و آنها باید با پایان یافتن فصل بهره‌برداری نیشکر  مانند دیگر کارگران فصلی محل کار خود را تا فصل کاری بعد ترک کنند.

کارگران در ادامه تصریح کردند: در حال حاضر از مجموع همکاران بیکار شده فنی فقط دو کارگر جوشکار به کار سابق خود بازگشته‌اند و تکلیف سایر کارگران هنوز مشخص نیست.

روابط عمومی مجتمع نیشکر هفت تپه  درتشریح  وضعیت به کارگیری کارگران بخش تعمیرات به نقل از مدیریت مجتمع کشت وصنعت هفت تپه به ایلنا گفت: طبق روال هر سال نیروهای فصلی بعد از اتمام قرارداد کار در لیست نوبت استخدام قرار می‌گیرند. هر ساله جدب نیروهای فصلی طبق روال سالهای گذشته بر اساس سابقه کار و مهارت  انجام می‌شود. سال جاری نیز کارگران ورودی سالهای ۹۵ و ۹۶ (همانند کارگران واحد تعمیرات)جذب شرکت می‌شوند.

وی ادامه داد: نیروهای جدید که ۷۵ نفر هستند، به صورت فصلی در هفت تپه مشغول کار بودند و بیشتر آنها ورودی سال ۹۸ هستند و همانند سایر کارگران در لیست نوبت کار قرار دارند.

اوبا بیان اینکه تاکنون هیچ نیروی کاری از هفت تپه اخراج نشده است، در خاتمه گفت: هفته گذشته ۱۶۰ نفر از کارگران فصلی از لیست سال ۹۵ و ۹۶ جذب شرکت شدند و در دو روز اخیر نیز تعداد ۱۰ نفر دیگر از کارگران فصلی جدب شرکت شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز