خبرگزاری کار ایران

گلایه مربیان آموزشگاه‌های رانندگی استان تهران از بی‌توجهی مسئولان/ لااقل وام بدهید حق بیمه را بپردازیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۰۹۷

رئیس انجمن صنفی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی استان تهران گفت: انگار مربیان آموزشگاه‌های رانندگی وجود خارجی ندارند، متعاقب شیوع کرونا و تعطیلی کسب‌و‌کار‌ها، هیچ گونه حمایتی از این افراد نشد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین وحدانی‌فر با بیان اینکه حدود یک ماه است مربیان آموزشگاه‌های رانندگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، عنوان کرد: سه ماه بیکاری باعث از بین رفتن درآمد این افراد شده و حالا هم که به کار بازگشته‌اند اوضاع مثل سابق نیست و آنها ساعت‌های کمتری کار می‌کنند. این در حالی است که هزینه‌هایی مانند هزینه‌های لوازم بهداشتی هم اضافه شده است و آموزشگاه‌ها این هزینه‌ها را نقبل نمی‌کنند و رانندگان خودشان مجبور هستند ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی و ... تهیه کنند.

او با انتقاد از اینکه متعاقب شیوع کرونا هیچ‌گونه حمایتی از مربیان آموزشگاه‌های رانندگی صورت نگرفته، گفت: گویی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی وجود خارجی ندارند. برای هر قشری کمکی در نظر گرفته شد. رانندگان تاکسی و کامیون مشمول وام شدند و برای مشاغل دیگر هم تسهیلاتی در نظر گرفتند، اما مربیان آموزشگاه‌های رانندگی از همه چیز محروم هستند.

رئیس انجمن صنفی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی استان تهران ادامه داد: بیکاری سه ماهه و کسادی کسب‌و‌کار به شدت معیشت مربیان آموزشگاه‌های رانندگی را تحت تاثیر قرار داده، آنقدر که برخی از آنها حتی قادر به پرداخت حق بیمه ماهانه خود نیستند. انتظار داریم لااقل وامی پرداخت شود تا این افراد حق بیمه خود را بپردازند.

او گفت: هیچکس مسئولیتی در قبال مسائل معیشتی رانندگان قبول نمی‌کند. فقط به ما آیین‌نامه‌ای داده و گفته‌اند بر این اساس آموزش دهید و هیچ چیز دیگری مربوط به ما نیست. به هر حال مربیان آموزشگاه‌ها هم قشری از جامعه هستند که وظیفه خطیر آموزش را برعهده دارند. انتظار داریم مسائل ما را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز