خبرگزاری کار ایران

در گیلان برگزار شد؛

جشن پانزدهمین سال تاسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۰۱۹

جلسه شورای اداری کارگزاران و جشن پانزهمین سال تاسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با رعایت ضوابط بهداشتی در ساختمان مدیریت این صندوق در استان گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هانی عارف (مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان) در این مراسم به وظیفه صندوق مبنی بر گسترش پوشش بیمه‌ای در میان جامعه هدف اشاره کرد و گفت: باتوجه به سهمیه تکلیفی درنظر گرفته شده برای استان گیلان، باید در جهت جذب بیمه‌شدگان جدید و تمدید بیمه‌شدگان کنونی تلاش بیشتری داشته باشیم.

 او افزود: لازم است کارگروه‌های ویژه در شهرستان‌های استان تشکیل و برای افزایش پوشش بیمه ای صندوق در استان، کوشش شود.

براتی (کارشناس امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان) نیز در این مراسم ضمن تبریک پانزهمین سال فعالیت صندوق، از برگزاری ستاد توسعه بیمه روستایی استانداری در آینده نزدیک خبر داد و بر همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها در جهت ارائه خدمات بیمه‌ای به جمعیت روستایی و عشایری تاکید کرد.

در ادامه این مراسم، احکام بازنشستگی تنی چند از بیمه‌شدگان صندوق که امسال به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، به آنان اعطا شد.

اهدای لوح تقدیر به اولین کارگزار زن استان گیلان و اعطای حکم حسین سحرخیز، رابط روابط عمومی مدیریت استان، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز