خبرگزاری کار ایران

​نماینده اردبیل در دیدار با محمد شریعتمداری؛

با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۹۸۷

سید کاظم موسوی (نماینده مردم اردبیل در مجلس) در دیدار با محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) گفت: در حمایت از لوایح اشتغال‌زا با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه هستیم.

گزارش ایلنا به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، در این دیدار نیازسنجی‌های مشترک، طرح‌های اشتغال روستایی نیمه تمامی که با مشکلات افزایش نرخ هزینه‌های ساخت و خرید تجهیزات روبه رو هستند، بررسی شد.

 تسریع در روند پرداخت تسهیلات متمم و افزایش سهم استان اردبیل، نسبت به جذب مطلوب اعتبارات این حوزه نیز از دیگر محورهایی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

همچنین تخصیص سهیمه مازاد بیمه کارگران ساختمانی نیز به منظور حمایت از قشر کارگران این استان نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در این دیدار کاظمی افزایش سهم اردبیل از محل تسهیلات مشاغل خانگی را یکی از اولویت‌های این استان  در حوزه مشاغل خرد برشمرد و گفت: با توجه به لزوم ساماندهی دانش‌آموختگان دانشگاهی، استان اردبیل نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه برای اجرای طرح یارانه دستمزد و همچنین پرداخت بیمه سهم کارفرما در صورت جذب شاغلین بیمه اولی توسط بنگاه‌های اقتصادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز