خبرگزاری کار ایران

بستری بیش از ۱۷ هزار بیمار در بیمارستان تامین اجتماعی گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۳۹۶

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: بیش از ۱۷ هزار بیمار در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت به عنوان تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی گیلان بستری شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدحسین شهدی نژاد اظهار داشت: علیرغم اینکه از ابتدای اسفند ۹۸ بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت به عنوان مرکز پذیرش بیماران کووید ۱۹ قرار گرفت و انجام اعمال جراحی در این بیمارستان تعطیل شد، پزشکان متخصص بیمارستان توانستند در سال گذشته به بیش از ۸۲۰۰ بیمار نیازمند به عمل جراحی خدمت ارائه کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان افزود: در این مدت بیش از ۱۰۰۰ مورد عمل جراحی ارتوپدی، نزدیک به ۵۰۰ مورد عمل جراحی مغز و اعصاب، حدود ۱۵۰۰ مورد عمل جراحی چشم و همچنین اعمال جراحی عمومی، زنان و زایمان و گوش و حلق و بینی در این بیمارستان انجام شد.

شهدی نژاد تعداد مراجعان سرپایی پذیرش شده در ۱۳  مرکز درمانی ملکی استان را بیش از یک میلیون و ۸۶۰ هزار بیمار عنوان کرد و اظهار داشت: در این مدت بیش از ۲ میلیون و ۵۰هزار بیمار به واحد های پاراکلینیکی مراکز ملکی استان مراجعه و از خدمات آزمایشگاهی، رادیو لوژی، فیزیو تراپی و غیره بهره مند شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز