خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان اعلام کرد:

ابتلای ۳ پرستار همدانی به کرونا/ مبتلایان بهبود یافته‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۰۹۵

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از ابتلای سه پرستار به کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علیرضا صفری درباره به کارگیری نیروهای داوطلب اظهار کرد: به کارگیری نیروهای داوطلب در درجه اول و در صورت نیاز به صورت دو هفته‌ای و ماهانه انجام گرفته است و پرستاران داوطلب جزء پرستاران ویژه با عملکرد عالی هستند که در شرایط بحرانی و سخت چهار نفر از این همکاران به قم اعزام شدند تا در بیمارستان قم به بیماران کرونایی ارائه خدمت کنند.

او با توجه به عدم حضور همراه در بخش کرونا افزود: با توجه به نداشتن همراه و ملاقات در این بخش کلیه امور بیماران از زمان پذیرش تا زمان ترخیص براساس شرایط جسمی و روحی بیماران و همچنین آموزش های لازم توسط پرستاران ارائه می‌شود.

صفری اظهار کرد: روحیه اکثر پرستاران و بهداران بخش بسیار عالی است و بدون هیچ گونه چشم‌داشت در بخش کرونا انجام وظیفه می‌کنند.

او ادامه داد: حدود ۱۵نفر از پرستاران این بخش کاملا داوطلبانه در این بخش فعالیت می‌کنند. همچنین با توجه به آمار تقریبا ثابت پرستاران مستقر همچنان داوطلب خدمت در بخش کرونا داریم.

او افزود: رابطه کار پرستاری با خانواده ها، درک انجام کار پرستاری توسط هر یک از اعضای خانواده در بخش کرونا برای اکثر خانواده‌ها بسیار سخت است.

صفری از ابتلای تعدادی از کارکنان خبر داد و افزود: پرستاران مبتلا به کرونا سه نفر بودند که بهبود یافته و در حال حاضر در صحت کامل و در حال انجام وظیفه هستند.

او اضافه کرد: سر پرستار بخش  کرونا نیز که خود به کرونا مبتلا شد، پس از اتمام قرنطینه در حال حاضر در بخش کرونا در حال انجام وظیفه است.

 صفری گفت: امیدواریم به زودی چرخه بیماری کرونا کنترل شود و مردم به زندگی عادی قبل برگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز