خبرگزاری کار ایران

تداوم ارائه بسته‌های حمایتی به اقشار نیازمند تا پایان سال+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۹۰۹

رئیس جمهوری تامین بسته‌های حمایتی اعم از تسهیلات بانکی و ارائه بسته‌های معیشتی به مردم را از دیگر وظایف مهم دولت در این شرایط برشمرد و گفت: این روند حمایت‌ها تا زمانی که کرونا وجود داشته باشد ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی»، روز شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، با بیان اینکه فعالیت بخش بهداشت و درمان در مبارزه با کرونا، بر گروه های آسیب پذیر متمرکز شده است، تاکید کرد: دوره اپیدمی کرونا طولانی خواهد بود و نمی‌دانیم پایان آن چه تاریخی است و در چنین فضایی باید دستورالعمل‌های بهداشتی با دقت مراعات شوند.

رئیس جمهور همچنین از تداوم ارائه بسته های حمایتی به اقشار نیازمند تا پایان سال خبر داد و گفت: تامین نیازمندی های بخش بهداشت و درمان برای مبارزه با کرونا، ارائه خدمات ضروری به جامعه، تامین کالاهای ضروری و اساسی و ارائه بستههای حمایتی به اقشار نیازمند، چهار وظیفه مهم دولت است که در روند انجام همه این وظایف، وضعیت به خوبی پیش می‌رود.

روحانی تامین بسته‌های حمایتی اعم از تسهیلات بانکی و ارائه بسته‌های معیشتی به مردم را از دیگر وظایف مهم دولت در این شرایط برشمرد و گفت: این روند حمایت‌ها تا زمانی که کرونا وجود داشته باشد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز