خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری لیکَک معوقات مزدی دارند/ شورای شهر: منابع مالی کافی برای پرداخت حقوق نداریم

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۶۹۷

جمعی از کارگران شهرداری «لیکَک» در استان کهگیلویه و بویراحمد از چندین ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده خود خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران مجموعه شهرداری لیکَک واقع در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گویند که دست‌کم ۶ ماه دستمزد پرداخت نشده، دارند و بیمه آنها نیز چندین ماه پرداخت نشده است.

این کارگران از افزایش میزان مطالبات مزدی خود در ماه‌های آینده ابراز نگرانی کردند و گفتند: مشکلات معیشتی و عدم پرداخت مطالبات، مشکلات بسیاری برای خانواده‌های آنها به وجود آورده است.

به گفته این کارگران، علیرغم اینکه از آغاز سال ۹۹ تاکنون ۷۳ روز گذشته است اما تا این لحظه در خصوص پرداخت مطالبات مزدی کارگران مجموعه شهرداری لیکک اقدامی صورت نگرفته است.

شعبان بهمئی (عضو شورای اسلامی شهر لیکک) با تایید معوقات مزدی کارگران در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی  گفته است: تا پایان تیر ماه بدهکاران مالی شهرداری لیکک فرصت دارند بدهی‌های خود را به شهرداری بپردازند در غیر اینصورت به‌صورت قانونی حساب آنها را مسدود خواهیم کرد.

او  در عین حال گفت: ۵۰ میلیارد ریال عوارض از ادارات دولتی و خصوصی شهرستان طلبکاریم که تا این لحظه وصول نشده است.

طبق اظهرات وی؛ بخش زیادی از درآمد سالانه شهرداری لیکک از دریافت عوارض از شرکت نفت تامین می‌شود. در این زمینه می‌توان گفت شرکت نفت هنوز بدهی سال  گذشته و جاری خود را  بابت عوارض آلایندگی چاه‌های نفت به شهرداری پرداخت نکرده و این موضوع باعث ایجاد مشکلات زیادی در شهرداری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز