خبرگزاری کار ایران

در دیدار نمایندگان پرستاران داوطلب کرونا با رئیس دانشگاه چه گذشت؟/ مهلت پرستاران به دانشگاه

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۱۲۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با نمایندگان پرستاران داوطلب گیلانی که نسبت به قراردادهای ۸۹ روزه اعتراض دارند، دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته جمعی از نمایندگان پرستاران داوطلب گیلان که نسبت به امضای قراردادهای ۸۹ روزه وزارت بهداشت برای پرستاران استخدامی در ایام کرونا اعتراض داشتند، در محل دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای برخی پیگیری‌ها حاضر شدند.

به گفته پرستاران داوطلب گیلانی؛ نمایندگانشان در این پیگیری‌ها در دیدار با ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دو خواسته مهم پرستاران را مطرح کردند.

آنان می‌گویند: آنچه نمایندگان مطرح کردند، این بود که پرستاران داوطلب به هیچ وجه حاضر به امضای قراردادهای ۸۹ روزه نیستند. همچنین با توجه به اینکه این کشیک پرستاران در حال حاضر مطابق قانون ارتقای بهره‌وری بهره‌وری محاسبه نمی‌شود، راهی بیابند تا زمان مشخص شدن وضعیت پرستاران، کشیک‌ها به صورت بهره‌وری حساب شود.

در این جلسه درباره پیگیری دانشگاه از وزارت بهداشت و درمان گزارشاتی به نماینده‌های پرستاران داده و از آنها خواسته شد تا اعتراضات خود را عقب بیاندازند که این مسئله مورد پذیرش پرستاران قرار گرفت.

همچنین در حضور نمایندگان پرستاران با مریم حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت و درمان به صورت تلفنی درباره اعتراض پرستاران نسبت به بکارگیری آنان به صورت ۸۹ روزه اعتراض کردند.

طی این دیدار به پرستاران قول پیگیری داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز