خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره بازرسی کار یزد مطرح کرد؛

۱۰ درصد از بازرسی‌های کار یزد به معادن اختصاص دارد/ آیا معادن ناایمن به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۰۶۹

تعداد معادن بهره‌برداری شده استان یزد تا پایان سال گذشته ۶۱۱ معدن است که نیمی از این معادن فعال هستند.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد مروستی زاده (سرپرست اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد) با اشاره به اینکه تعداد معادن بهره برداری شده استان تا پایان سال گذشته ۶۱۱ معدن است که نیمی از آنها فعال هستند، گفت: در سال جاری ۱۰ درصد از بازرسی‌های بازرسان حوزه کار استان به معادن اختصاص پیدا می کند.

سرپرست اداره بازرسی کار یزد رویکرد این حوزه در سال جدید را ایمنی معادن برشمرد و عنوان کرد: تعداد معادن بهره برداری شده استان یزد تا پایان سال گذشته ۶۱۱ معدن است که نیمی از این معادن فعال هستند.

سرپرست اداره بازرسی کار یزد همچنین رعایت نکات ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی را از اولویت‌های دیگر این حوزه برشمرد و افزود: کارگاه‌هایی که در سال گذشته حوادث ناشی از کار در آنها اتفاق افتاده است در اولویت‌های بازرسی قرار دارند. این کارگاه‌ها در صورتی که مسائل ایمنی تذکر داده شده را برطرف نکنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

 نشست بازرسان کار با ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مدیران ستادی و بازرسان برگزار شد که در این دیدار چهارساعته بازرسان کار نقطه نظرات، پیشنهادها و مشکلات حوزه کاری خود را با مدیرکل در میان گذاشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز