خبرگزاری کار ایران

بخشی از معوقات مزدی کارگران روغن نرگس شیراز پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۴۷۹

نایب رئیس هیات مدیره شرکت روغن نباتی نرگس شیراز از پرداخت بخشی از مطالبات مزدی کارگران این واحد تولیدی خبرداد.

محمد طاهری (نایب رئیس هیات مدیره کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز) در گفتگو با خبرنگارایلنا، از پرداخت بخشی از معوقات مزدی کارگران این مجموعه تولیدی خبر داد و گفت: در چند روز گذشته یک ماه از مطالبات مزدی  مربوط به فروردین ماه کارگران پرداخت شد و تا پایان هفته جاری باقی معوقات بیمه‌ای کارگران به تامین اجتماعی واریز می‌شود.

او با بیان اینکه زمانی در کارخانه نرگس شیراز بیش از هزار کارگر مشغول کار بودند اما به مرور از تعداد آنها کاسته شد بهطوری که هم‌اکنون فقط حدود ۲۰۰ نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند، در ادامه درباره مشکلات زیست محیطی کارخانه نرگس شیراز گفت: مشکل زیست محیطی این مجموعه در حال حاضر با نصب فیلترهای قوی در سالن‌های تولیدی مرتفع شده ولی در نهایت بدنبال تامین منابع مالی کافی برای انتقال کارخانه به خارج از شهر هستیم.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت روغن نباتی نرگس شیراز گفت: خطوط تولیدی کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز مربوط به ۶۰ سال قبل و بسیار قدیمی است بنابراین نیازمند یک تغییر اساسی در خطوط تولیدی است و باید به‌روز شوند.

به گفته طاهری، همه طرح‌های مربوط به انتقال این کارخانه به شهر صنعتی شیراز آماده است و طبق برآوردهای انجام شده، هزینه انتقال آن حدود ۳۰۰ میلیون یورو است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: مدیران کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز، افزایش تولید کارخانه را در سال جاری که به نام سال جهش تولید نامگذاری شده، در دستور کار قرار داده‌اند و در حال حاضر در هر روز حدود ۲۰۰ تن تولید روغن داریم.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت روغن نباتی نرگس شیراز با تاکید بر اینکه قصد داریم مطالبات معوقه کارگران را  به‌روز کنیم، در ادامه گفت: رسالت احیای واحد تولیدی روغن نباتی نرگس برای همه کارگران و کارکنان جایگاه ویژه‌ای دارد از این رو تیم مدیریتی نرگس شیراز انتظار دارند همه کارکنان و کارگران شرکت روغن نباتی نرگس با  مجموعه مدیریتی این شرکت همکاری کنند تا شاهد شکوفایی در این مجموعه تولیدی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز