خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۷۹۲

کامران کلانی مهابادی با حکم وزیر تعاون به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) روز سه‌شنبه با صدور حکمی و در راستای تحقق جوان‌گرایی، سرپرست ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان را منصوب کرد.

در متن حکم شریعتمداری، راهبری سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌ویژه سیاست‌های معطوف به تثبیت فرایند کسب و کار مولد، شناسایی و معرفی فرصت‌های اشتغال به متقاضیان، مهارت‌آموزی به جویندگان کار و تعامل و همراهی سازنده با مراجع مربوطه به‌عنوان نقش ممتاز اداره‌های کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرده شده است.

در این حکم بر حفظ اشتغال موجود و امنیت شغلی کارگران، صیانت از سرمایه‌های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران و حمایت از شرکت‌های تعاونی با اولویت تعاونی‌های دانش بنیان از طریق همکاری با مراجع استانی و فراهم سازی امکان مشارکت جامعه هدف، تاکید شده است.

کامران کلانی مهابادی، پیش از این مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری بود.

مدیریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از مهر سال ۹۵ تا خرداد امسال بر عهده محسن نیرومند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز