خبرگزاری کار ایران

سازمان برنامه و بودجه توصیح داد:

اعتبار قانون حمایت حقوق معلولان به طور منظم و ماهانه پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۶۲۹

مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه درباره درج مطلبی با عنوان «تاخیر در پرداخت بودجه حمایتی معلولان در شرایط معیشت کرونایی هیچ توجیهی ندارد.» توضیحاتی را برای خبرگزاری ایلنا ارسال کرد.

به گزارش ایلنا، متن توضیحات مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل به این شرح است: 

با سلام و احترام. مطلبی با عنوان "تاخیر در پرداخت بودجه حمایتی معلولان در شرایط معیشت کرونایی هیچ توجیهی ندارد" در مورخ ۲۷/۰۲/۱۳۹۹ در آن خبرگزاری منتشر شده، خواهشمند است بر اساس ماده ۲۳ قانون مطبوعات و به منظور رفع ابهام و روشن شدن افکار عمومی، دستور فرمایید این پاسخ در اسرع وقت در آن خبرگزاری منتشر شود:

سازمان برنامه و بودجه کشور با تصحیح مطلب منتشر شده در برخی رسانه‌ها اعلام کرد:

اعتبار قانون حمایت حقوق معلولان به طور منظم و ماهانه پرداخت می‌شود.

اعتبار مندرج در ردیف ۱۳۱۵۱۰ ( قانون حمایت از حقوق معلولان) قانون بودجه سال جاری ۱۳۰۰ میلیارد تومان می‌باشد که مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان آن پرداخت شده است و توسط سازمان هدفمندسازی به‌طور منظم در هر ماه با اولویت پرداخت می‌شود.

مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز