خبرگزاری کار ایران

نورمحمدی:

انتصابات مدیریتی در تامین اجتماعی تنها با شرکت در آزمون

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۴۷۶

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: انتصاب در پست‌های مدیریتی این سازمان صرفا از طریق شرکت در آزمون کتبی و سپس مصاحبه و ارزیابی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «عباس نورمحمدی» گفت:  انتصاب در سمت‌های مدیریتی این سازمان تنها از میان افرادی انجام می‌شود که در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی امتیازات لازم را کسب کرده باشند.

وی افزود: بر همین اساس با ابتکار مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در دی ماه سال گذشته با همکاری سازمان سنجش آزمونی به منظور «شناسایی مدیران آینده» این سازمان برگزار شد و نفرات برتر هر استان که بالاترین امتیاز را به دست آوردند به این سازمان معرفی شدند که در صورت موفقیت در مراحل بعدی شامل مصاحبه و ارزیابی می‌توانند در سمت های مدیریتی به کار گرفته شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برقراری نظام شایسته گزینی، دسترسی عادلانه و برابر همه کارکنان برای فرصت‌های ارتقای شغلی و تصدی سمت‌های مدیریتی و توسعه بهره‌وری و کارایی نیروی انسانی را از اهداف این طرح بیان کرد و گفت: در انتصاب مدیران و مسوولان بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان، نتایج آزمون کتبی، نتایج کانون‌های ارزیابی و سوابق و تجارب افراد ملاک عمل خواهد بود.

وی با بیان اینکه با این کار، همکارانی که برای سطوح مدیریتی دارای قابلیت و توانمندی کافی باشند و واجد پذیرش مسولیت تشخیص داده شوند در شرایطی کاملا عادلانه، علمی و تخصصی شناسایی و ارزیابی می‌شوند، گفت: تامین اجتماعی سازمانی عمومی با کارکردهای تخصصی و ارایه‌کننده خدمات بیمه‌ای و درمانی به 44 میلیون نفر از جمعیت کشور است و دانش علمی و تخصصی، توانایی مدیریتی، تجربه و شایستگی افراد نقش مهمی در پویایی و موفقیت آن دارد و لذا واگذاری مدیریت‌ها در سطوح گوناگون جز با لحاظ ملاک‌های یاد شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز