خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا اعلام کرد؛

۱۰ خرداد آخرین فرصت ثبت‌نام وام یک میلیونی

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۴۳۲

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا ضمن تشریح آخرین جزییات وام یک میلیونی ویژه روزهای کرونایی، گفت: تاکنون ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ خانوار یارانه‌بگیر، وام خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، حسین میرزایی اظهار داشت: ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ خانوار یارانه بگیر از مجموع ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار، وام یک میلیون تومانی دریافت کردند.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا ادامه داد: حدود ۴ میلیون خانوار یارانه‌بگیر هنوز وام یک میلیون تومانی دریافت نکرده‌اند که از این تعداد، برخی تمایلی به دریافت وام نداشته و تعدادی سیم‌کارت به نامشان نیست؛ ضمن اینکه برای افرادی که فاقد سیم‌کارت هستند فروش آنلاین سیم‌کارت را قرار دادیم.

او افزود: ۱۰ خرداد ماه به عنوان آخرین مهلت برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده و این مهلت تمدید نمی‌شود؛ همچنین ۲۲ خرداد آخرین مهلت واریز وام یک میلیونی برای افرادی است که تا این لحظه وام را دریافت نکردند و ثبت‌نام را به درستی انجام دادند.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا، گفت: ما هیچ پیامک تاییدی برای متقاضیان ارسال نکرده‌ایم و اگر به سرشماره ۶۳۶۹ یک نقطه هم ارسال شود، یک پیامک برای آنها ارسال می‌شود که این پیامک به معنای تائیدیه پیام است و به معنای صحت پیام نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز