خبرگزاری کار ایران

یوسفی:

آگهی‌های ثبتی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی از طریق سامانه دریافت بر خط صورت می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۳۹۴

به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ترددهای غیرضروری نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی به محل ستاد و واحدهای اجرایی کشور، کلیه آگهی‌های ثبتی تشکل‌ها از طریق سامانه دریافت بر خط محتوی آگهی‌های ثبتی رورنامه رسمی کشور صورت می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا، «فرزاد یوسفی» مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: نظر به راه‌اندازی خدمات الکترونیکی قضایی و سامانه دریافت بر خط محتوی آگهی‌های ثبتی روزنامه رسمی کشور، طی هماهنگی‌های صورت گرفته اداره کل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی و مدیران مسئول محترم روزنامه‌های رسمی کشور که در این زمینه نهایت همکاری را نموده‌اند، به منظور کاهش ترددهای غیرضروری ارباب رجوع و تسریع در ارسال مستقیم و بدون واسطه آگهی‌ها و حذف هزینه‌های زائد ناشی از این امر و همچنین سرعت، دقت و حفظ امنیت در دریافت مستقیم و بدون واسطه آگهی‌ها مقرر گردید با دریافت نام کاربری و کلمه عبور از روزنامه رسمی کشور  آگهی‌های ثبتی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی از طریق این سامانه انجام پذیرد. 

وی گفت: واحدهای اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور جهت ارتباط و هماهنگی‌های لازم با روزنامه رسمی کشور هرچه سریعتر اقدام نمایند. همچنین در نظر است در صورت همکاری مراجع ذیربط آگهی‌های ثبت در روزنامه‌های کثیرالانتشار  نیز با کمترین مراجعه و یا حذف مراجعات درج گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز