خبرگزاری کار ایران

انتصابات سازمان تامین اجتماعی بر چه اساس انجام شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۵۲۱

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی، گفت: بیش از 50 درصد انتصابات استانها از بین افراد برتر آزمون شناسایی مدیران آینده انجام شده است.

به گزارش ایلنا، اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عادل دهدشتی افزود: تاکنون 119 انتصاب در این سازمان بر اساس نتایج آزمون مذکور انجام، که 58 نفر آن از بین 20 نفر برتر انتخاب شده­‌اند.

وی با بیان اینکه در انتصابات مدیران سازمان تامین اجتماعی 3 شاخص توامان با هم مورد توجّه قرار می­‌گیرد، اظهار داشت: نتایج آزمون سازمان سنجش، کانون‌­های ارزیابی و سوابق، تجارب و تخصّص همکاران همزمان در انتصاب و ارتقای همکاران لحاظ می‌­شود.

دهدشتی گفت: مصاحبه­‌های کانون­‌های ارزیابی در شرایط کنونی شیوع کرونا به لحاظ رعایت پروتکل­‌های بهداشتی به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق سازمان مدیریت صنعتی برگزار می­‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان­‌های سازمان تامین اجتماعی، خاطرنشان کرد: برقراری نظام شایسته گزینی، دسترسی عادلانه و برابر همکاران برای فرصت­های ارتقای شغلی و تصدی سمت‌­های مدیریتی با اولویت جوانان و بانوان و همچنین توسعه بهره­‌وری و کارایی نیروی انسانی، (طرح شناسایی مدیران آینده) سازمان تامین اجتماعی از طریق فراخوان عمومی و برگزاری آزمون سراسری اجرا می­‌شود.

دهدشتی افزود: هدف از اجرای این طرح، ارزیابی و شناسایی همکارانی است که برای کلیه سطوح مدیریتی دارای قابلیّت و توانمندی کافی در این حوزه می­‌باشند.

شایان ذکر است مابقی انتصابات از بین سایر پذیرفته‌شدگان آزمون مذکور انتخاب و منصوب شده­‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز