خبرگزاری کار ایران

روحانی:

تصمیمات حمایتی دولت باید تا پایان خرداد عملیاتی شود/ کمک به رانندگان شهری و بین شهری

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۴۳۴

رئیس جمهور با اشاره به تصمیمات روزهای گذشته دولت برای کمک به شرکت های حمل و نقل زمینی و هوایی، رانندگان شهری و بین شهری در ادامه کمک به اصناف و مشاغل خسارت دیده از کرونا، تاکید کرد: همه این تصمیمات باید تا پایان خرداد ماه عملیاتی و اجرایی شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت بر حمایت دولت از اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا تاکید کرد و افزود: دولت به حمایت‌های خود از مردم عزیز که در این مدت مشکلات فراوان اقتصادی و معیشتی داشتند، ادامه می‌دهد و هرجا نیاز به کمک بیشتر دولت باشد، در حد توان انجام خواهد داد.

رئیس جمهور با اشاره به تصمیمات روزهای گذشته دولت برای کمک به شرکت‌های حمل و نقل زمینی و هوایی، رانندگان شهری و بین شهری در ادامه کمک به اصناف و مشاغل خسارت دیده از کرونا، تاکید کرد: همه این تصمیمات باید تا پایان خرداد ماه عملیاتی و اجرایی شود.

 وی با بیان اینکه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به طور کامل تامین و خریدهای لازم انجام شده است و مردم نباید هیچ نگرانی بابت کالاهای اساسی و مورد نیاز خود در سال جاری داشته باشند، گفت: مردم به شایعات و تردیدهایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، توجه نکنند.

رئیس جمهور، صادرات غیرنفتی کشوررا برغم وجود شرایط سخت اقتصادی و شیوع ویروس کرونا مطلوب خواند و افزود: گشایش مرزها و تبادلات تجاری با کشورها در حال انجام است که منجر به افزایش و رونق دوباره صادرات غیرنفتی کشورخواهد شد.

وی آزاد شدن 30 درصد سهام عدالت برای فروش را مورد اشاره قرار داد و افزود: امیدوارم مردم بتوانند در همین ماه خرداد سهام خود را عرضه کنند، شورایعالی بورس و وزیر اقتصاد و دارایی در این زمینه همه توان و تلاش خود را انجام خواهند داد تا مردم در این سال سخت اقتصادی شرایط خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز