خبرگزاری کار ایران

توزیع بسته حمایتی کرونا بین ۳۵ هزار خانوار مازندرانی

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۲۳۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از اعطای بسته حمایتی ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی به بیش از ۳۵ هزار خانوار مازندرانی خبر داد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، دومین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به میزبانی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مازندران با حضور مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی، مدیران کل عضو شورا و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های عضو شورا در سالن جلسات ساختمان شهید نوری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به شعار سال وظیفه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تحقق جهش تولید بسیار مهم است.

کامران اصغری افزود: با تعامل همیشگی اعضای شورای هماهنگی برای توسعه استان تلاش ویژه ای خواهیم داشت و عملکرد بسیار خوب این مجموعه در چند سال گذشته نشان از توانایی بالا در استان دارد.

او ضمن تبریک هفته  ارتباطات و روابط عمومی بر ضرورت به روز رسانی شیوه‌های فعالیت روابط عمومی‌ها تأکید کرد و ادامه داد: جای روابط عمومی یک طرفه، باید روابط عمومی دو طرفه و گفت‌وگو محور غیر رسمی شکل بگیرد؛ در این مدل جایگاه شبکه‌های اجتماعی برجسته و از نقش ارزشمند فضای مجازی به خوبی استفاده می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه روابط عمومی باید حال سازمان را خوب کند، خاطرنشان کرد: فعالیت روابط عمومی‌ها باید بر اساس افق سازی هوشمندانه باشد که این قضیه باعث پویایی فعالیت این جایگاه خواهد شد و انتقال درست اخبار به مرور زمان باعث افزایش سرمایه اجتماعی خواهد شد.

اصغری درباره طرح‌های معیشتی در دوران کرونا گفت: بسته معیشتی کرونا (مبلغ ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان) ویژه افراد شدیدا آسیب پذیر در استان بوده که برای ۳۵ هزار و ۷۹ خانوار مازندرانی طی چهار ماه انجام شده و این مبلغ در ماه مبارک رمضان دو برابر شده است.

او پرداخت بیمه بیکاری به مشمولان را از دیگر اقدامات در ایام کرونا اعلام کرد و افزود: تا کنون بیش از ۳۷ هزار نفر در سامانه اعلام شده ثبت نام کردند که ۳۰ هزار و ۲۵۶ نفر مشمول شناخته شدند که به محض تأمین اعتبار لازم اقدام می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در طرح خرید اعتباری اضطراری (تسهیلات تا سقف دو میلیون تومان) ناشی از شیوع بیماری کرونا ویژه اقشار آسیب پذیر فاقد درآمد ثابت به سه گروه کارگران ساختمانی، رانندگان و دستفروشان و کارگرانی که اصناف آن‌ها به خاطر کرونا تعطیل شده یا آسیب دیده‌اند وام حمایتی داده می‌شود.

او از پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی ویژه یارانه بگیران خبر داد و گفت: پرداخت وام ۱۲ درصدی به ۱۳ کسب و کار آسیب دیده از کرونا به شرط حفظ اشتغال از خردادماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز