خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی اتاق تعاون تهران انتقاد کرد؛

بی‌توجهی بانک‎ها به مصوبات دولت برای استمهال وام‎ها

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۷۶۲

معاون اقتصادی اتاق تعاون تهران از بخش بانکی و مالیاتی کشور در خصوص رعایت نکردن دستورات دولت مبنی بر استمهال مالیات و اقساط وام بانکی انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری اتاق تعاون ایران، حمید قاسمی گفت: بی‌توجهی بخش بانکی و مالیاتی به مصوبات دولت از یکسو و آثار زیان‌بار رکود اقتصادی ناشی از کرونا از سوی دیگر، مشکلات بخش تعاون را دوچندان کرد.

او ادامه داد: اوج کسب و کار و افزایش درآمد صنوف در آخرین ماه‌های سال است که با شیوع کرونا در ایران، رکود سنگینی را متوجه اکثر بخش‌های اقتصادی کرد. علی القاعده بخش‌های مختلف تعاون اعم از تولید، توزیع و خدمات نیز آسیب جدی از این گسترش ویروس دید.

معاون اقتصادی اتاق تعاون تهران افزود: اقتصاد کشور ما از یکسو تحت فشار‌های تحریم و از طرف دیگر از سوی کرونا مورد تهدید قرار گرفته است. از این رو مشکلات بخش های مختلف اقتصاد نیز دوچندان شده است. دولت باید در خصوص اخذ مالیات، وضعیت نابسامان شرکت‌ها را درنظر گرفته و امهال بیشتری را درنظر بگیرد. دولت باید به بانک‌ها دستور قاطع دهد تا نسبت به اخذ اقساط به وام گیرندگان استمهال داشته باشد.

قاسمی تصریح کرد: بیشترین مشکل بخش تعاون در بخش مالیات و امور بانکی است و سختگیری‌های زیادی در این دو بخش دیده می شود. امسال براساس نامگذاری رهبر معظم انقلاب، سال جهش تولید است. اگر بخواهیم به سمت جهش تولید برویم باید توان و قدرت جدیدی در بخش تعاون ایجاد کنیم که مستلزم توجه دولت به بخش تعاون است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز