خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد:

۵ درصد کل بیمه‌شدگان صندوق روستاییان و عشایر اهل کرمانشاه هستند/ رتبه پنجم کرمانشاه در ضریب نفوذ بیمه

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۲۴۲

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمانشاه با بیان اینکه جمعیت این استان دو درصد جمعیت کل کشور است، گفت: با این وجود پنج درصد کل بیمه‌شدگان صندوق در کرمانشاه هستند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، سجاد طاهری عنوان کرد: بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یکی از بزرگ‌ترین خدمات بیمه‌ای در کل کشور است و جامعه هدف بزرگی را مدنظر دارد که تاثیر زیادی بر اقتصاد حال و آینده ایران دارند.

او با بیان اینکه مسئولان عالی‌رتبه نظام بار‌ها بر اهمیت جایگاه روستاییان و عشایر تاکید کرده‌اند، گفت: هیچ خدمتی بالاتر از این نیست که بتوانیم آینده و معیشت قشری را تضمین کنیم که آینده‌سازان این مملکت هستند. بر این اساس است که دولت ۷۰ درصد حق بیمه این افراد را می‌پردازد. این پرداخت اذعان به جایگاه مهم آنها در اقتصاد ایران است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمانشاه ادامه داد: اختیاری بودن بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، تکلیف ما را برای یافتن جامعه هدف و تحت پوشش قرار دادن افراد بیشتر می‌کند. در این زمینه نیازمند همکاری با سازمان‌های مختلف اجرایی در استان هستیم. به این منظور کارگروه اطلاع‌رسانی و معرفی خدمات صندوق در سطح استانی و شهرستانی تشکیل شده است و کوشش می‌کنیم جامعه هدف خود را به صورت کامل تحت پوشش قرار دهیم.

او به ضریب نفوذ بالای بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: تا پایان سال ۹۸، ۷۷ هزار و ۵۲۹ خانوار تحت پوشش این صندوق در کرمانشاه قرار گرفتند. از نظر ضریب نفوذ بیمه جایگاه پنجم کشور را داریم و پنج درصد کل بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمانشاهی هستند. این در حالی است که جمعیت استان دو درصد کل جمعیت کشور است.

طاهری با تاکید بر تعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمانشاه با نهاد‌های مختلف اجرایی در این استان، گفت: هدف این است که ضریب نفوذ بیمه را افزایش داده و آن را از اولویت نهم و دهم در سبد خانوار به اولویت دوم و سوم تبدیل کنیم. کارگروه‌های استانی و شهرستانی تشکیل و تاکید شده است نهاد‌های مختلف از کلیه ابزار‌ها، امکانات و اختیارات خود برای خدمات رسانی به جامعه هدف استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز