خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی تاکید کرد:

تعامل با دستگاه‌های اجرایی برای معرفی خدمات

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۶۷۵

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی گفت: به منظور تامین منافع ذی‌نفعان خود با ادارات مختلف استانی در تعامل هستیم.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد صادق زهدی عنوان کرد: قبلا ممکن بود اگر یکی از ذی‌نفعان صندوق به اداره‌ای دولتی مراجعه و پیگیر بیمه اجتماعی می‌شد، به دلیل ناآگاهی به او می‌گفتند چنین خدماتی وجود ندارد، اما با تعامل صورت گرفته با ادارات استانی، اکنون خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شناسانده شده است.

او با اشاره به همکاری با سازمان جهاد کشاورزی به عنوان یکی از نهاد‌هایی که ذی‌نفعان صندوق به آن مراجعه می‌کنند، گفت: در جلسه‌ای که مدیران استانی و نمایندگان اصناف حضور داشتند، یک ساعت خدمات صندوق تشریح شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی ادامه داد: همچنین تعاملاتی با دفتر امور بانوان استانداری داشتیم و خدمات صندوق برای امور بانوان ۵۰ دستگاه اجرایی تشریح شد تا زنان روستایی نیز در جریان فعالیت‌های صندوق قرار گیرند.

او تاکید کرد: با هر دستگاهی که تعامل بر قرار می‌کنیم با توجه به سنخیتی که وجود دارد فعالیت می‌کنیم. این تعاملات که در استان مرکزی بسیار مثبت است منجر به شناخته شدن خدمات صندوق شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز