خبرگزاری کار ایران

آخرین خبرها از «پلی اکریل اصفهان»/ همه چراغ‌ها در حال روشن شدن است

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۶۶۳

کارگران شرکت پلی اکریل اصفهان از حضور همه کارگران در کارخانه خبر دادند و ابراز امیدواری کردند در دو ماه آینده کل این کارخانه به ظرفیت کامل برسد.

کارگران شرکت پلی اکریل اصفهان در تماس با خبرنگار ایلنا، از حضور همه کارگران در کارخانه خبر دادند. سال گذشته برای چند ماه کارگران پلی اکریل به بیمه بیکاری معرفی شدند اما با بازگشایی مجدد کارخانه به سر کار بازگشتند.

کارگران پلی اکریل می‌گویند: در حال حاضر، بخش اکریلیک یک، با یک خط تولید مشغول به کار است و اکریلیک دو به علت نبود مواد اولیه، تولید ندارد؛ به جز این دو بخش، باقی بخش‌های کارخانه ازجمله واحد نخریسی با ظرفیت کامل مشغول به کار هستند.

کارگران می‌گویند: باتوجه به اظهارات مسئولان و وعده‌هایی که داده‌اند امیدواریم تا دو، سه ماه آینده بخش‌های اکریلیک کارخانه نیز به ظرفیت کامل برسد؛ مسئولان باید هرچه زودتر مشکل تامین مواد اولیه برای این قطب نساجی کشور را حل کنند تا پلی اکریل هرچه زودتر به روزهای اوج و شکوفایی خود بازگردد.

در حال حاضر در پلی اکریل و مجموعه‌های آن، حدود ۱۷۰۰ کارگر مشغول به کار هستند؛ این کارگران در ارتباط با وضعیت دستمزد و معوقات مزدی خود می‌گویند: در حال حاضر همه کارگران سر کار حاضر هستند و دستمزد خود را به موقع می‌گیرند؛ اما از زمان قبل از تعطیلی موقت کارخانه، مقداری معوقات مزدی داریم که هنوز کامل پرداخت نشده است؛ امیدواریم در ماه‌های آینده، باقیمانده مطالبات مزدی کارگران نیز پرداخت شود و با راه‌اندازی کامل خطوط تولید، همه کارگرانی که در کارخانه حضور داریم به پای خط‌های تولید بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز