خبرگزاری کار ایران

انتظار گروه کارگری شورایعالی کار برای برگزاری جلسه/ باید هرچه سریعتر مزد ۹۹ ترمیم شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۶۴۷

گروه کارگری شورایعالی کار می‌گویند: امیدواریم جلسه هفته آینده برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آخر وقت سه‌شنبه دولت به نمایندگان کارگری شورایعالی کار خبر داد که جلسه روز چهارشنبه به دلیل عدم امکان حضور وزرای اقتصادی تشکیل نمی‌شود.

نمایندگان کارگری شورایعالی کار می‌گویند: انتظار ما این است که حتماً هفته آینده جلسه شورایعالی کار برای بررسی دستمزد ۹۹ و بازنگری در آن تشکیل شود.

گروه کارگری با اشاره به تورم به وجود آمده در دو ماه سپری شده از سال جدید و اوضاع معیشتی کارگران می‌گویند: از آنجا که دولت نتوانسته همانطور که وعده داده بود تورم را زیر ۲۰ درصد نگاه دارد، بهتر است که هرچه سریعتر جلسه برگزار شده و در مورد دستمزد تصمیم‌گیری مجدد کنند.

نمایندگان کارگری به فشارهای جامعه کارگری اشاره می‌کنند و می‌گویند بعد از لغو جلسه، کارگران نگرانی‌های بسیاری دارند و امیدواریم روز شنبه تکلیف برگزاری جلسه مشخص شود؛ چراکه نباید بحث مهم دستمزد را به تاخیر بیندازند و اجازه دهند مشمول گذر زمان شود. 

آنها همچنین تاکید دارند که مذاکرات جلسه شورایعالی کار نباید فقط محدود به افزایش حق مسکن باشد بلکه باید پیرامون افزایش پایه دستمزد صحبت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز