خبرگزاری کار ایران

ادامه سرگردانی آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۹۳۳

آموزش‌‌دهندگان نهضت سوادآموزی می‌گویند: تجمع هفته گذشته، هیچ نتیجه‌ای نداشت و ما همچنان منتقد آزمونی هستیم که قرار است خرداد ماه برگزار شود.

جمعی از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی در تماس با خبرنگار ایلنا، از بی‌نتیجه ماندن رایزنی‌ها و اعتراضات خود خبر دادند و گفتند: هرچه تلاش کردیم، تا امروز به نتیجه نرسیدیم؛ ما خواستار لغو آزمون جذب برای ورود دانشگاه فرهنگیان هستیم.

آموزش‌دهندگان می‌گویند: انتظار داریم همانطور که سه گروه دیگر متقاضی ورود به دانشگاه فرهنگیان قرار است بدون آزمون وارد شوند، برای ما که سالها سابقه تدریس و کار معلمی داریم نیز آزمون ورودی را حذف کنند.

آموزش‌دهندگان نهضت از روزهای پایانی سال قبل، با ارسال پیامک با نمایندگان مجلس تماس گرفتند و خواسته‌های خود را طرح کردند؛ آنها از نمایندگان خواستند که شرایط نامناسب و بلاتکلیفی آموزش دهندگان را درک کنند. هفته گذشته نیز تعدادی از آنها به تهران آمدند و مقابل مجلس، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

حالا نمایندگان آموزش‌دهندگان می‌گویند: علیرغم همه تلاش‌هایی که کردیم تا امروز هنوز آزمون لغو نشده و ظاهراً قرار است خرداد برگزار شود؛ این درحالیست که مصوبات مجلس بر لزوم جذب آموزش‌دهندگان تاکید دارند و تعدادی از این آموزش‌دهندگان هم‌اکنون به صورت حق‌التدریسی مشغول به کار هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز