خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان عنوان کرد؛

اعتمادسازی با حمایت از افراد تحت پوشش در زمان بحران

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۹۲۵

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان گفت: خدماتی که صندوق در مواقع خاص به افراد تحت پوشش می‌دهد، اعتماد و تمایل به آن را در کشاورزان، روستاییان و عشایر بیشتر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دانیال پولادوند با اشاره به اینکه استان گلستان جزء استان‌هایی با جمعیت بالای کشاورزان است، عنوان کرد: اوایل سال گذشته کشاورزان استان به ویژه در چند شهرستان به شدت از سیل آسیب دیدند. ما فکر می‌کردیم به دنبال وقوع این سیل در تمدید حق بیمه‌ها و جذب بیمه شده جدید مشکل خواهیم داشت. در فروردین و اردیبهشت شرایط اندکی سخت بود، اما از خرداد به شرایط عادی بر گشتیم و حتی شاهد افزایش تعداد بیمه‌شدگان در مناطق سیل زده بودیم.

او تصریح کرد: خدماتی که صندوق به سیل‌زدگان ارائه داد یکی از دلایل اعتماد و تمایل افراد به این نوع بیمه بود. متعاقب سیل بسته‌های حمایتی بین افراد تحت پوشش توزیع شد و مستمری‌بگیران در مناطق سیل زده یک ماه، مستمری اضافه دریافت کردند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان با بیان اینکه در دو ماه اول امسال به دلیل شیوع کرونا، اندکی در جذب بیمه شده مشکل داشتیم، گفت: کم کم شاهد بازگشت به شرایط عادی هستیم و به نظر می‌رسد در خرداد با استقبال بیشتری از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در گلستان مواجه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز