خبرگزاری کار ایران

حمایت «صندوق کارآفرینی امید» از تولیدکنندگان/ دریافت اقساط تسهیلات تا سه ماه امهال شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۴۹۵

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل، گفت: در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده باتوجه به رکود بازار دریافت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید تا سه ماه امهال شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، اولین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون, کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل با موضوع بررسی اقدامات دستگاه‌های تابعه برگزار شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و بدنبال آن کمبود ماسک و سایر اقلام بهداشتی و نیاز شدید جامعه به این تجهیزات طی مذاکراتی که با مجریان کارگاه‌های تولید پوشاک که با تسهیلات حمایتی صندوق کارآفرینی امید کسب و کار خود را راه اندازی نموده بودند چندین کارگاه حمایت شده در شهرستان های استان با همکاری و حرکت جهادی نسبت به تولید ماسک، لباس بیمارستانی و سایر تجهیزات بهداشتی اقدام کرده و ضمن توزیع محصولات خود به بیمارستان‌های استان و عموم مردم سهم بسزایی در کمک به همنوعان خود در شرایط بحرانی ایفا کردند.

شاهنده خاطرنشان کرد: صندوق استان اردبیل در راستای مسئولیت اجتماعی اجرای مصوبات شورای هماهنگی بانک‌ها و ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان نسبت به حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان در زمینه تولید تجهیزات بهداشتی با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اقدام می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و تعطیلی چند هفته‌ای کسب و کارها که عده‌ای از هموطنان دچار مشکل اقتصادی و رکود در کسب و کار شده‌اند این صندوق اقساط ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت سال جاری را امهال نموده و وام گیرندگان صندوق کارآفرینی امید بعد از پایان اقساط نسبت به پرداخت اقساط ماه‌های مذکور اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز