خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کار اعلام کرد؛

توانمندسازی و کمک به کسب‌و‌کارها با برگزاری وبینار‌های تخصصی

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۰۳۸

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری وبینار‌های تخصصی فناوری و صنایع فرهنگی در شرایط پسا کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی عیسی منصوری گفت: با حمایت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال و بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی، وبینار‌های تخصصی فناوری و صنایع فرهنگی در شرایط پساکرونا در راستای توانمند‌سازی وکمک به کسب‌و‌کارهای حوزه صنایع فرهنگی برگزار می‌شود .

او افزود: در این رویداد‌ها که با محوریت نقش فناوری در پساکرونا در حوزه‌های مختلفی از جمله صنایع دستی، موسیقی، گردشگری، سینما و معماری برگزار خواهد شد، روش‌های برون رفت از شرایط ایجاد شده برای کسب‌و‌کارها، شیوه استفاده از فناوری در توسعه فروش، شیوه استفاده از فناوری در فرآیند طراحی، شیوه استفاده از فناوری در فرآیند بازاریابی و شیوه استفاده از فناوری در آنالیز و آینده پژوهی ارائه خواهد شد.

منصوری خاطرنشان کرد: در این رویداد‌ها که به صورت کاربردی و ارائه تجارب خواهد بود، تلاش می‌شود تا با بیان نمونه‌های عینی از نقش فناوری در صنایع فرهنگی، مسیر حرکت کسب‌و‌کار‌ها در بستر فناوری تسریع شده و صاحبان کسب‌و‌کار با رویکردی جدید از ظرفیت‌های فناوری استفاده کنند.

معاون توسعه کارآفرینی واشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد:  بررسی نقش فناوری در صنایع دستی، بررسی نقش فناوری در موسیقی و سینما، بررسی نقش فناوری در گردشگری و بررسی نقش فناوری در هنرهای تجسمی از جمله رویداد‌هایی است که به صورت آنلاین و بر بستر فناوری عملیاتی خواهد شد.

او با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این وبینارها می‌توانند به سایت iranctech.ir   مراجعه کنند، تاکید کرد: با تسهیلات در نظر گرفته شده از طرف معاونت توسعه کارآفرینی واشتغال و بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی، ۵۰ درصد هزینه‌های برگزاری وبینار تامین و پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز