خبرگزاری کار ایران

طی یک سال گذشته اتفاق افتاد؛

بازگشت ۴۰واحد تولیدی به چرخه تولید در استان اردبیل/جهش تولید با ارتقای منزلت کارگر محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۱۱۱

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: طی یکسال گذشته با جمایت قوه قضائیه بیش از ۴۰ واحد تولیدی در استان به چرخه فعالیت تولیدی بازگردانده شده‌اند.

به گزارش ایلنا، «سیدناصر عتباتی»  امروز سه‌شنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری  وضرورت احیای واحدهای تولیدی نیمه‌تعطیل و تعطیل شده  افزود: آنچه که مهم به نظر می‌رسد انسجام در برنامه‌ریزی مسوولان دولتی و همراهی بخش خصوصی است که خود عاملی برای تحقق شعار سال و توجه به رشد و بالندگی بهره‌وری است.

وی با تشریح اهمیت و ارزش کار و منزلت کارگری از دیدگاه مکتب اسلامی گفت: به یقین یکی از رویکردهای اصلی و راهبردی نظام توجه به تولید، اقتصاد، کار و تلاش  بوده و نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید بر اهمیت موضوع بیشتر صحه گذاشته و وظایف و رسالت‌های مسوولان و کارگزاران را در حمایت از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال از نظر اخلاقی، شرعی و قانونی مضاعف کرده است.

عتباتی رونق بخشیدن به اقتصاد را علاج‌بخش حل مشکلات فعلی جامعه دانست و اظهارداشت: در استان نیز همه مسوولان و دستگاه‌های متولی باید با استفاده از ظرفیت بسیار خوب استان در رونق بخشیدن به اقتصاد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 وی افزود: دستگاه قضایی استان همواره و در راستای سیاست‌های کلان قوه قضاییه و تاکید رییس این قوه حمایت‌های قضایی و پیگیری‌های قانونی را در راستای رونق بخشیدن به تولید و اشتغال در استان با جدیت و اهتمام مدنظر قرار داده است.

عتباتی افزود: به همین منظور و در راستای حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی در استان سال گذشته به پرونده‌های بیش از ۴۰ واحد تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان رسیدگی شده و بسیاری از مشکلات آنان رفع شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه اکثر  واحد هایی که به چرخه تولید برگشتهاند،واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌راکد سال‌های قبل بوده اند در خاتمه درباره تحقق شعار «جهش تولید»اظهارکرد: تحقق شعارجهش تولید در بستر کار و تلاش و مجاهدت نیروی انسانی تحقق پیدا می‌کند که در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌ها بر محور ارتقای منزلت کار و کارگر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز