خبرگزاری کار ایران

بررسی تسهیلات ویژه برای بازنشستگان و سالمندان درمراکز درمانی

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۶۰۱

رئیس و اعضای کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران شهر اراک با مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «روح اله سهرابی» مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی  با تشریح اقدامات و فعالیت‌های سازمان و همچنین تمهیدات در دوره کرونا گفت: کانون‌های بازنشستگی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و به عنوان رابط بین سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان هستند.

وی افزود: کانون‌های بازنشستگی دلسوزانه کاستی‌ها و مشکلات را انعکاس می‌دهند چراکه سازمان تامین اجتماعی را از خود می‌دانند.

وی گفت: امیدواریم با افزایش ارتباط و تعامل فیمابین، شاهد رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی باشیم.

وی افزود: مجموعه مدیریت درمان استان تلاش می‌کند با تقویت تعاملات و دریافت دیدگاه‌ها و نظرات شرکای اجتماعی و از طریق ارتقای کیفیت و کمیت خدمات درمانی رضایت خاطر بازنشستگان و بیمه‌شدگان را فراهم آورد.

سهرابی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی توجه ویژه‌ای به قشر بازنشستگان دارد.

قربانی رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران شهرستان اراک نیز در این دیدار با اعلام رضایت از خدمات بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: همه ما اعضای یک خانواده هستیم و بایستی با صمیمیت و رفاقت تعاملات را افزایش دهیم و از ظرفیت کانون برای رفع مسائل و مشکلات بازنشستگان و مستمری‌بگیران استفاده نماییم.

وی افزود: مدافع سازمان تامین اجتماعی در تمامی شرایط هستیم  و پیگیری مطالبات به حق این قشر گرانقدر جامعه نیز برعهده ماست.

در پایان این جلسه، در خصوص تسهیلات ویژه برای بازنشستگان و سالمندان درمراکز درمانی و جذب کمک خیرین سلامت بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز