خبرگزاری کار ایران

کلاه‌زردها در پیچ و خمِ بوروکراسی/ ۳۱۰۰ چارت خالی نیاز است

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۴۱۰

نمایندگان کلاه‌زردها می‌گویند: درگیر یک بوروکراسی طولانی شده‌ایم و امیدواریم وزیر نیرو به دادمان برسد.

اعضای شورای هماهنگی اپراتورهای پستهای فشار قوی برق کشور در تماس با خبرنگار ایلنا، از بلاتکلیفی در ادامه روند جذب کلاه‌زردها انتقاد کردند.

آنها می‌گویند: در پیچ و خم یک بوروکراسی کشدار گیر افتاده‌ایم و برای جذب ۳۱۰۰ اپراتور، نیاز به تخصیص چارت خالی داریم.

به گفته آنها، مقامات وزارت نیرو قبل از این وعده داده بودند که مساعدت لازم برای اختصاص چارت خالی و جذب همه کلاه‌زردها در بدنه وزارت نیرو صورت خواهد گرفت اما اکنون، کار جذب ۳۱۰۰ نفر از اپراتورها بلاتکلیف مانده است.

نمایندگان اپراتورها با بیان اینکه کلاه‌زردها در دوران بحران کرونا، در صف مقدم خطر بودند و روشن ماندن شهرها و روستاهای کشور، محصول تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست، می‌گویند: چارت خالی در وزارت نیرو وجود دارد اما به ما اختصاص نمی‌دهند و ما منتظر مساعدت وزیر نیرو هستیم.

این نمایندگان کارگری ابراز امیدواری کردند که تا پایان ماه جاری، پروسه جذب و قرارداد دائم شدن ۳۱۰۰ کلاه‌زرد باقیمانده به اتمام برسد و همه اپراتورها بتوانند از مزایای کارگر دائم بهره‌مند شوند. 

پیش از این اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق به صورت قرارداد کارمعین، برای وزارت نیرو کار می‌کردند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز