خبرگزاری کار ایران

موسیوند:

سرمایه در گردش «نساجی بروجرد» سریعتر تامین شود/۲ ماه دستمزد و عیدیِ ۹۴۰ کارگر پرداخت نشده است

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۶۶۵

دبیر خانه کارگر لرستان با اشاره به بازگشایی کارخانه‌ی شرکت نساجی بروجرد، از امروز (شنبه/۱۳ اردییبهشت) گفت: باتوجه به اینکه نساجی بروجرد، تنها برای ۹۴۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده، ضروری است که سرمایه در گردش آن به سرعت تامین شود.

«محمدحسن موسیوند» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه نساجی بروجرد می‌تواند با چند برابر ظرفیت کنونی کار کند، گفت: متاسفانه در هفته‌های گذشته به دلیل تامین نشدن سرمایه در گردش و محقق نشدن وعده‌هایی که برای پرداخت تسهیلات به این شرکت داده شد، خط تولید متوقف شد و کارفرما از کارگران خواست که برای دریافت مقرری بیکاری ثبت نام کنند.

وی افزود: خوشبخانه با همکاری مسئولان استان، کارخانه بار دیگر بازگشایی شد. باتوجه به اینکه نساجی بروجرد تنها برای ۹۴۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است، ضروری است که سرمایه در گردش آن به سرعت تامین شود.

موسیوند با بیان اینکه باتوجه به تقاضای بالایی که برای محصولات این شرکت وجود دارد، مدیریت شرکت در تلاش است که خط تولید را توسعه دهد، گفت: این امر، مستلزم کمک دولت و تلاش برای برداشتن موانعی است که هزینه‌های تولید را افزایش می‌دهد. یکی از اولین گام‌هایی که مسئولان استان باید بردارند، پرداخت وام به این شرکت است که امیدواریم برابر وعده‌های مقام استان هرچه سریعتر محقق شود.

دبیر خانه کارگر لرستان با بیان اینکه این شرکت باید توان اقتصادی لازم را برای پرداخت دستمزد کارگران به دست آورد، گفت: کارگران نساجی بروجرد ۲ ماه مزد و عیدی طلب دارند. کارفرما وعده داده با تامین نقدینگی، پرداخت‌ها را به‌‌روز و منظم می‌کند.

وی با بیان اینکه باتوجه به فعال شدن کارخانه، کارگران نساجی بروجرد از دریافت مقرری بیکاری انصراف دادند، گفت: از این رو ضروری است، از سوی دولت‌ حمایت‌های پایداری برای این شرکت تعریف شود.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز