خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب:

دستمزد هیچ کارگر و بازنشسته‌ای نباید کمتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد/ نگذارید با کارگران در خیابان مواجه شوید

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۹۷۵

دبیرکل خانه کارگر با تاکید بر اینکه حقوق هیچ کارگر و بازنشسته‌ای نباید کمتر از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد، گفت: ما اهل مذاکره هستیم و امیدواریم ترجیح ندهند جای مذاکره و گفت‌و‌گو در خیابان با کارگران مواجه شوند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، چهاردهمین جشنواره «نشان خدمت به قانون کار» در پنجمین روز هفته کارگر با حضور دبیرکل خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری برگزار شد. در این جشنواره از سید اعلاء شفیعی و محمد حمزه‌ای از فعالان پیشکسوت کارگری تقدیر به عمل آمد.

دبیرکل خانه کارگر در این جشنواره با اشاره به نقش تقدیرشوندگان در ارتباط‌گیری با سازمان بین‌المللی کار و تدوین قانون کار عنوان کرد: مقاوله‌نامه‌های سازمان بین‌المللی کار در واقع یکی از مراجع اصلی قانون کار ایران است و آقایان شفیعی و حمزه‌ای در تنظیم و تصویب این مقاوله‌نامه‌ها و همچنین قانون کار ایران نقش داشتند.

علیرضا محجوب در بخشی دیگر از اظهارات خود با اشاره به اعتراض کارگران به میزان افزایش دستمزد در سال ۹۹، عنوان کرد: تاکید ما بر رعایت حداقل‌هاست و عنوان می‌کنیم که حقوق هیچ کارگر و بازنشسته‌ای نباید کمتر از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد.

او گفت: ما اهل سازش و مذاکره هستیم، اما از حقوق خود نیز کوتاه نمی‌آییم. امیدواریم ۲۵ تیر مشکلات مربوط به دستمزد رفع شده باشد و ترجیح ندهند جای مذاکره و گفتگو در خیابان با کارگران مواجه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز