خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

احکام جدید معلمان در راه است/ جزئیات جدید ترمیم رتبه‌بندی

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۶۳۰

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام جدید معلمان در راه است و به‌زودی صادر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، الهیار ترکمن با بیان اینکه درخواست ما این بود که یکبار برای همیشه رتبه بندی معلمان در چارچوب عملیاتی مشخص اجرا و حل و فصل شود و الگویی را با توجه به همه موازین رتبه بندی آماده و به مجلس ارائه دهیم و آن را تبدیل به قانون رتبه بندی کنیم، عنوان کرد: این اقدام از سوی آموزش و پرورش مطرح و تشکل‌های فرهنگی نیز آن را در جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست کردند که مورد موافقت سازمان استخدامی و سازمان برنامه قرار گرفت.

او ادامه داد:  مقرر شد یک کارگروه چهارجانبه با حضور نماینده تشکل‌ها شکل بگیرد که دوشنبه هر هفته این جلسه تشکیل می‌شود که ما نهایتا تا شهریور ماه پیش نویس لایحه رتبه بندی را به دولت ارائه می‌کنیم و دولت زمان کافی برای ورود آن به بودجه 1400 داشته باشد. اعضای این کارگروه مشخص شده اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مقرر شد ما مجددا امتیازات مصوبه سال 98 را به نحوی تغییر دهیم که همان تفاوت حرفه‌ای ناشی از رتبه بندی 98 دوباره به احکام برگردد گفت: دیروز موافقت سازمان برنامه به ما ابلاغ شده و در حال نهایی کردن بارمالی آن هستیم و صدور احکام جدید فرهنگیان در راه است. به این ترتیب حقوق کارکنان آموزشی و غیرآموزشی یکسان خواهد شد و تفاوت معنی داری ندارد. تفاوتی هم در نحوه برخورداری از فوق العاده ویژه بین فرهنگیان و سایر کارمندان دولت نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز