خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۲۴۸

به مناسبت روز جهانی کارگر، استاندار خراسان جنوبی در پیامی این روز را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تبریک محمدصادق معتمدیان به شرح زیر است:

باسمه تعالی

فرهنگ کار، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که پیامبر اکرم(ص) نیز با بوسه بر دستان پرتوان کارگر، به احسن وجه، منزلتی شگرف به این قشر خدوم بخشیده است.

کارگران، بازوان توانمند حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بدون ‌شک حیات ملت، جامعه و پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی، برگرفته از فرهنگ کار و گسترش اندیشه‌ورزی کارگران است.

کارگران همواره موتور محرکه تولید و پویایی اقتصادی در کشور و پیام‌آور نشاط و سرزندگی به شمار می‌روند که با تلاش بی وقفه و بروز خلاقیت و نبوغ خود در عرصه کار و تولید، صفحات زرین بی‌شماری را به تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده‌اند.

تقارن زیبای «هفته کار و کارگر» با آغاز ماه پر خیر و برکت رمضان، بهانه‌ای است برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات عزیزانی که با دستان پرتوان خود در اعتلای نام میهن اسلامی کوشش می‌کنند.

نقش و جایگاه جامعه کارگری، هنگامی برجسته‌تر می‌شود که شعار سال جاری به تدبیر مقام معظم رهبری، «جهش تولید» نام گرفته است و این مهم زمانی به مرحله عمل درمی‌آید که جامعه عزیز کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی استان خراسان جنوبی کمر همت ببندند.

در سال گذشته تلاش کردیم با کلنگ‌زنی و اجرای طرح‌های بزرگ و توسعه محوری همچون راه‌آهن، نهضت گلخانه‌ای، نهضت گازرسانی، توسعه جاده‌ای، هاب منطقه‌ای شتر، احداث ده هزار واحد مسکونی اقشار کم‌درآمد و... به ایجاد اشتغال در منطقه کمک کنیم و در مقاطعی با کمبود نیروی کار نیز مواجه بودیم؛ گواه این مهم، رتبه دوم استان خراسان جنوبی در فصل تابستان و رتبه نخست در دو فصل پیاپی پاییز و زمستان ۱۳۹۸ در کاهش نرخ بیکاری در سطح کشور است که بیانگر حمایت همه جانبه دولت تدبیر و امید از طرح‌های توسعه‌محور در استان‌های کمتر برخوردار می‌باشد.

مع الوصف، نکوداشت «هفته کارگر» به پاس خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی است مغتنم، تا زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز