خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک:

پروتکل‌های بهداشتی در جامعه کار و تولید به صورت دقیق اجرا می‌شود/ برنامه‌های هفته کارگر خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۱۳۲

سیدناصر حسینی گفت: پروتکل‌های بهداشتی در جامعه کار و تولید به صورت دقیق اجرا می‌شود و این امر باعث می‌شود که کارگران به همراه سایر اقشار جامعه از بحران ویروس کرونا به سلامت عبور کنند.

به گزارش ایلنا، سیدناصر حسینی (رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک) گفت: باتوجه به اهمیت جایگاه کارگران در عرصه اقتصاد و تولید، این قشر از جامعه می‌توانند نقش بسزایی در تحقق اهداف جهش تولید داشته باشند.

او افزود: پروتکل‌های بهداشتی در جامعه کار و تولید به صورت دقیق اجرا می شود و این امر باعث می‌شود که کارگران به همراه سایر اقشار جامعه از بحران ویروس کرونا به سلامت عبور کنند.

حسینی بیان داشت: ۵ تا ۱۲ اردیبهشت به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده که برنامه‌های مختلفی ویژه کارگران و خانواده‌های آن‌ها در اندیمشک اجرا می‌شود.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اندیمشک ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا و بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره)، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری از طریق فضای مجازی، مسابقه کتابخوانی و عکس برتر، برنامه معرفی کارگر و کارآفرین نمونه از طریق فضای مجازی و ضبط برنامه با حضور مجریان صداوسیما، دیدار با کارگران شرکت‌ها و نصب بنر و آذین‌بندی شرکت‌ها و مجموعه‌های کارگری از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کارگر در اندیمشک هستند.

این مقام مسئول گفت: ضدعفونی و گندزدایی در جهت مبارزه با ویروس کرونا در حال انجام هستند و این اداره باهدف برگزاری رزمایش کمک مومنانه و در قالب مشارکت با سپاه، به توزیع بسته‌های غذایی میان نیازمندان می‌پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز