خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های متعدد هفته کارگر از طریق فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۴۶۰

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ دستورالعمل برگزاری مراسم گرامیداشت هفته کارگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم صادقی‌فر (معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) با اشاره به اینکه جشنواره ورزشی خانواداگی و مسابقات متعددی برای هفته کارگری درنظر گرفته شده که از طریق بستر فضای مجازی به دلیل شرایط خاص حاکم بر جامعه به انجام می‌رسد، اظهار داشت: فکر می‌کنم تجربه‌ای خوب و جدیدی باشد که در شرایط عادی هم بتوانیم این ارتباط را با خانواده‌های کارگران هم برای تندرستی و حفظ سلامتی ایشان داشته باشیم.

وی گفت: برنامه‌های این دستورالعمل، باتوجه به شیوع ویروس کرونا و بروز محدودیت در روند فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه کار و تلاش کشور، دچار تغییراتی در روش اجرا شده است.

رئیس ستاد اجرایی گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در برگزاری برنامه‌های این هفته گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی باتوجه به ضرورت توجه به سلامتی کارگران، حفظ روند مطلوب تولید، ملاحظه معیشت کارگران و همچنین رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، در هفته کارگر با بهره‌مندی از شبکه‌های اجتماعی و با همکاری تشکل‌های کارگری و کارفرمایی از ظرفیت سایر نهادها مانند صداوسیما، استانداری‌ها و...  بهره خواهد گرفت.

وی افزود: باتوجه به شرایط پیش آمده در سال جاری، جشنواره‌ها و مسابقات مختلف ویژه بزرگداشت هفته کارگر، در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز