خبرگزاری کار ایران

در خراسان جنوبی اتفاق افتاد؛

معرفی خدمات صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به مبتلایان به کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۸۲۱

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی از طریق صداوسیما و شبکه‌های اجتماعی خدمات این صندوق برای مبتلایان به کرونا را معرفی می‌کند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل فرج‌زاده (مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی) با اعلام این خبر عنوان کرد: بر اساس دستوالعمل‌های کشوری در روزهایی که شهروندان مختلف از شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شده‌اند، قرار شد سامانه‌ای برای حمایت از افراد تحت پوشش صندوق که به این بیماری دچار شده‌اند معرفی شود.

او ادامه داد: افراد تحت پوشش باید از طریق سامانه‌ای اطلاعات خود را وارد کنند. صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر درنظر دارد بسته‌ای حمایتی به این افراد بدهد.

فرج زاده با اشاره به اقدامات این صندوق در خراسان جنوبی، عنوان کرد: ما از طریق صداوسیمای استانی سامانه مذکور را معرفی و طرح در حال اجرا را به اطلاع بیمه‌شدگان رساندیم.

او همچنین درباره خدمت‌رسانی به افراد تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در ایام شیوع کرونا، اعلام کرد: در خراسان جنوبی با اجرای تمهیداتی زمینه پرداخت حق بیمه در اسفند ۹۸ و فروردین امسال فراهم شد. امیدواریم در اردیبهشت با فروکش کردن شیوع بیماری کرونا همین روند ادامه یابد و بیمه‌شدگان بتوانند به راحتی حق بیمه خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز