خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران:

درخواست بیمه بیکاری را روزانه رصد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۷۲

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران عنوان کرد:ما روزانه تمامی موارد را در بخش بیمه بیکاری و سامانه آن رصد نموده و فهرستی از مراجعانی را که واجد شرایط هستند با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی پایش می‌کنیم. .

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، پروانه رضایی بختیاری گفت: در سال "جهش تولید"  تمامی دستگاه‌های اجرایی و مردم کشور عزیزمان با همدلی و همکاری از این شرایط سخت که مقابله و پیشگیری از ابتلا به بیماری کروناست، با کمترین خسارت عبور خواهد کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در ادامه با قدردانی از نهاد‌های کادر درمانی و افرادی که در حال مقابله با ویروس کرونا هستند، گفت: در این میان سازمان‌هایی همانند وزارت بهداشت و درمان به صورت ویژه‌ای فداکاری کردند و ما قدردان زحمات آنها هستیم. گسترش این بیماری پیامد‌ و تاثیرات منفی گسترده‌ای بر درآمد، اشتغال، نیروی کار و بسیاری از مسائل مهم دیگر را به دنبال خواهد داشت. ما باید در این شرایط سخت با رعایت اقدامات پیشگیرانه به صورت مستمر وضعیت را رصد کرده و با هماهنگی‌های لازم به مردم استان تهران خدمت‌رسانی کنیم.

رضایی بختیاری با اشاره به اینکه تعدادی از بیکاران در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام نموده‌اند، افزود: ما روزانه تمامی موارد را در بخش بیمه بیکاری و سامانه آن رصد نموده و فهرستی از مراجعانی را که واجد شرایط هستند با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی پایش می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز