خبرگزاری کار ایران

فعالیت گروه نساجی فرقانی با ۷۰۰ کارگر از سر گرفته می‌شود/ پایان تعطیلات کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۱۴۵

مجموعه تولیدی گروه نساجی فرقانی که از یک ماه پیش برای حفظ سلامتی کارگران با شیوع کرونا ویروس، فعالیت خود را متوقف کرده بود، از فردا فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

منابع کارگری در گروه نساجی فرقانی واقع در استان قزوین در تماس با خبرنگار ایلنا، از بهبود وضعیت تولید این واحد نساجی و اشتغال حدود ۷۰۰ کارگر خبر دادند و گفتند: گروه نساجی فرقانی که شامل ۵ واحد تولیدی «یاس نخ»، «یاس نخ البرز»، «نخ البرز»، «صنایع بافت تکمیلی ایران» و «نخ پاسارگاد» می‌شود، از صبح فردا (یکم اردیبهشت ماه) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت دوباره خود را از سر می‌گیرد.

کارگران این کارخانه اظهار داشتند: از ابتدای فروردین ماه سال‌جاری همه واحدهای نساجی فرقانی برای حفظ سلامت کارگران با شیوع ویروس کرونا فعالیت تولیدی خودرا متوقف کرده بودند.

این کارگران با بیان اینکه از فردا (دوشنبه، اول اردیبهشت) گروه نساجی فرقانی با افزایش ظرفیت به تولید خود ادامه می‌دهد، گفتند: فعالیت مجموعه کارخانه‌های فرقانی از فردا سرعت بیشتری به نسبت سال قبل خواهد گرفت  به‌طوری که با راه‌اندازی یک سالن جدید به واحد نخ البرز با شش خط تولید نخ دو لا تاب در هفته‌های آینده نیروی کار جدیدی جذب این کارخانه خواهد شد.

به گفته این کارگران، دولت می‌تواند با جلوگیری از واردات کالاهایی که در داخل کشور به اندازه نیاز و تقاضای مردم تولید می‌شود، منشاء رونق بازار داخلی باشد، افزودند: طی یک سال گذشته با کاهش واردات محصولات نساجی و ممنوعیت واردات کالای قاچاق، تولید در گروه نساجی فرقانی برقرار و رونق گرفته است به طوری که انبارهای این کارخانه مملو از تولیدات با کیفیت ایرانی است.

کارگران این مجموعه بزرگ تولیدی در خاتمه تصریح کردند: آنچه برای ما کارگران نساجی فرقانی حائز اهمیت است، حفظ امنیت شغلی است. طی سالهایی که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده و سال جدید که به نام  جهش تولید نامگذاری شده، جامعه مزدبگیران از دولت بیشتر از قبل این توقع را دارند که به صورت جدی با جلوگیری از واردات کالاهای خارجی مشابه داخل، امنیت شغلی کارگران را تامین کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز