خبرگزاری کار ایران

انتقاد تعدادی از نمایندگان به عدم قرائت بیانیه حداقل دستمزد کارگران

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۵۱۳

تعدادی از نمایندگان ضمن تذکر درباره تعیین حداقل دستمزد برای کارگران نسبت به عدم قرائت بیانیه ۱۸۰ نماینده در ارتباط با این موضوع انتقاد کردند.

به گزارش ایلنا، چهارشنبه ۲۷ فروردین برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 27 فروردین) در جریان بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده نسبت به تعیین حداقل دستمزد برای کارگران تذکر داده و از قرائت نشدن بیانیه ۱۸۰ نماینده درباره تعیین حداقل دستمزد برای کارگران انتقاد کردند.

مصطفی کواکبیان (نماینده تهران) در این باره گفت: دیروز ۱۸۰ نماینده بیانیه‌ای را درباره تعیین حداقل دستمزد کارگران امضا کردند اما بیانیه خوانده نشد و وزیر کار دیشب مصوبه شورایعالی کار را ابلاغ کرد.

محمدرضا صباغیان (نماینده بافق) نیز در  جریان بررسی پیشنهاد رفع ابهام یکی از نمایندگان در ماده ۵۳ لایحه مالیات بر ارزش افزوده خطاب به ریاست و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: حقوقی که برای کارگران تصویب و ابلاغ شده، ظلم و اجحاف به قشر کارگر است، متاسفانه از مجلس هم هیچ صدایی بلند نمی‌شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی نیز در تذکری نسبت به تعیین حداقل دستمزد کارگری واکنش نشان داد و گفت: وزیر رفاه ابلاغیه‌ای را که دادند اصلاح کنند تا موجب رفع نگرانی عزیزان کارگر در سراسر کشور شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز