خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تاکید کرد؛

تسریع در خدمات دولت الکترونیک به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۹۲۵

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: به منظور به حداقل رساندن حضور افراد در فضاهای عمومی و سطح شهر درصدد هستیم تا با به روزرسانی و تکمیل سامانه داخلی صندوق، بخشی از فعالیت ها با قابلیت رصد، کنترل و شاخص‌گذاری به صورت دورکاری توسط کارکنان صورت پذیرد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با توجه به بحث شیوع ویروس کرونا و ضرورت الکترونیکی نمودن ارائه خدمات و جلوگیری از حضور مردم در شعب بانک‌ها اظهار داشت: شاید یکی از ویژگی‌های مثبت این ویروس این باشد که منجر به تسریع در فعالیت‌های دولت الکترونیک می گردد.

نوراله زاده افزود: یکی از الزامات این زمان برای ما فعالیت بانکداری بدون شعبه است و باید به گونه ایی برنامه‌ریزی کنیم که در کوتاهترین زمان با  تکمیل پلتفرم‌ها و زیرساخت‌های خدمات دولت الکترونیک، مشتریان با حداقل مراجعه به شعب بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

وی همچنین به بحث دورکاری کارکنان اشاره کرد و اظهار داشت: سیستم های مورد نیاز باید به گونه ایی طراحی و آماده‌سازی شود تا بتوانیم جلسات داخلی و بین استانی را بدون حضور مستقیم انجام دهیم و امیدواریم که تا پایان فروردین ماه بتوانیم جلسه مشترک مدیران ستادی و استانی صندوق را به صورت مجازی برگزار کنیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: به منظور به حداقل رساندن حضور افراد در فضاهای عمومی و سطح شهر در صدد هستیم تا با به روزرسانی و تکمیل سامانه داخلی صندوق، بخشی از فعالیت ها با قابلیت رصد، کنترل و شاخص‌گذاری به صورت دورکاری توسط کارکنان صورت پذیرد.

نوراله زاده با اشاره به ضرورت به کارگیری سامانه‌های یکپارچه خدمات دولت الکترونیک گفت: با برقرار شدن ارتباطات دیتابیسی با سایر سازمان های همکار در بحث احراز هویت مانند وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان فنی و حرفه‌ای و...، احراز هویت و انجام استعلامات لازم به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز