خبرگزاری کار ایران

شستا به زودی بورسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۷۴۷

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با اعلام خبر بورسی شدن این شرکت در آینده نزدیک جزئیات بیشتری را از عرضه اولیه شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین تشریح کرد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، محمد رضوانی‌فر با بیان اینکه برنامه داریم حداکثر تا هفته اول اردیبهشت ماه سال جاری شستا عرضه شود، ادامه داد: با انجام مراحل اداری و کاری  و همکاری مثال‌زدنی سازمان بورس و همه ارکان آن، به زودی نماد معاملاتی این شرکت با نماد شستا عرضه خواهد شد.

او افزود: عرضه سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی همچنان ادامه دارد و قصد داریم در سال جاری سهام شرکت‌های سیمان تامین، ذغال سنگ پرورده طبس، تامین سرمایه امین، ملارد شیر، لطیف، چوب و خزر کاسپین و صنایع عمومی تامین را به بورس بیاوریم.

 رضوانی‌فر همچنین درباره عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری صبا تامین گفت: با درج نماد معاملاتی «صبا» و آگهی عرضه اولیه صبا در تاریخ ۱۷/۱/۹۸ شرکت سرمایه‌گذاری صباتامین روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ در فرابورس ایران عرضه می‌شود.

او با بیان اینکه بازدهی پرتفوی این شرکت در سال مالی جاری بیش از ۲۷۰ درصد بوده است، ادامه داد: شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین در ۹ ماهه اول سال مالی جاری حدود ۲۷۱۰ میلیارد تومان سود خالص کسب کرده است.

رضوانی فر افزود: سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین ۱۵ هزار میلیارد ریال است و به لحاظ سرمایه ثبتی و ارزش این شرکت در گروه "سرمایه‌گذاری‌ها" در رده نخست قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز