خبرگزاری کار ایران

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور خطاب به وزیر کار:

شورای عالی کار بدون فوت وقت تشکیل جلسه دهد/ به طرح بدتر از کرونای فریز مزدی پایان دهید

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۰۷۴

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور، در نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: محض رضای خدا هرچه زودتر جلسه شورای عالی کار را برگزار و به این طرح بی‌خود و بدتر از ویروس کرونا پایان دهید.

به گزارش ایلنا، در متن نامه‌ی «هادی ابوی» خطاب به «محمد شریعتمداری» آمده است:  

جناب آقای دکتر شریعتمداری

وزیر محترم تعاون کار ورفاه اجتماعی و اعضای محترم شورای عالی کار

سلام علیکم

با آرزوی سلامتی و رفع بلای ویروس کرونا

این روزها بیشترین تماس‌ها از سوی تشکل‌های کارگری و کارگران کشور در خصوص طرح مسئله "فریز مزدی" و انتقاد از طراحان آن با نمایندگان جامعه کارگری می‌باشد.

لذا حسب وظیفه تشکیلاتی بایستی عرض کنم مگر هزینه‌های معیشتی و روزمره کارگران فریز شده که مزد هم فریز شود؟

جناب وزیر میدانم که می‌دانید از ابتدای اسفند ما برخی کارگران کشور اعم از صنعت و حرفه نه تنها درآمدی نداشته‌اند بلکه هزینه‌های روزمره آنان ۳۰٪ و شاید بیشتر افزایش داشته؛ پس محض رضای خدا هرچه زودتر جلسه شورای عالی کار را برگزار و به این طرح بی‌خود و بدتر از ویروس کرونا پایان دهید.

جناب آقای دکتر می‌دانیم که در تلاش هستید به کارگران کمک کنید ولی جلوگیری از طرح اینگونه مسائل بجای دلداری به کارگری که هم کارکردش را از دست داده و هم هیچ درآمدی ندارد واز همه بدتر هزینه‌های زنده بودنش افزایش یافته قطعآ دارای صوابی هست که مسئولین نظام من‌جمله جنابعالی بدنبال آن هستید.

درپایان مجددا و به نمایندگی از جمع کثیری از کارگران کشور درخواست دارم به عنوان ریاست شورای عالی کار دستور فرمائید جلسه بدون فوت وقت تشکیل گردد.

هادی ابوی 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز