خبرگزاری کار ایران

شورای اپراتوری پست‌های فشار قوی برق کشور:

جایگاه کلاه‌زردها در مبارزه با ویروس کرونا/ در صف مقدم می‌جنگیم اما هنوز بابت قراردادهایمان سرگردانیم!

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۰۵۱

شورای اپراتوری پست‌های فشار قوی برق کشور در بیانیه‌ای ضمن تاکید بر حساسیت شغل اپراتورها، خواستار توجه به مطالبات شغلی این قشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این روزهای حساس، هستند برخی کارکنان که علیرغم خطرها به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند؛ یکی از مشاغل حساس، اپراتوری پست‌های فشار قوی برق است. نمایندگان این اپراتورها، در بیانیه‌ای، ضمن تشریح جایگاه حساس همکاران خود، خواستار تبدیل وضعیت و قرارداد مستقیم شدن کلاه‌زردها شده‌اند. 

در بیانیه شورای اپراتوری پست‌های فشار قوی برق کشور آمده است: همانگونه که بر همگان واضح و مبرهن است صنعت برق یکی از اساسی‌ترین و مهم ترین بخش صنعت زیربنایی هر کشور است که خدمات‌رسانی هر دولتی به مردم بر مبنای تدوام برق‌رسانی و پایداری شبکه در خطوط انتقال برق صورت می‌گیرد از پمپاژ آب شرب شهری گرفته تا برقراری مدوام خطوط مخابراتی و سیستم دفاعی و نظامی و مهمتر از همه شبکه درمانی کشور ازجمله بیمارستان‌ها. در این مرحله حساس که جهان درگیر اپیدمی ویروس کرونا است و همگان پرستاران و پزشکان را در خط مقدم این مبارزه می‌‌دانند که برحق هم همین‌گونه است اما کسی خبری از پرسنل پست‌های فشار قوی برق کشور ندارد که همیشه و در هر زمانی به صورت ۲۴ ساعته در حال پایش و تلاش برای پایداری شبکه برق هستند تا کادر درمانی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا به کار درمان و ریشه‌کنی این ویروس مخوف همت بگمارند. 

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: آیا نمی‌توان بهره‌برداران پست‌های فشار قوی برق را بازوی همسنگ پرستاران و پزشکان در این برهه از زمان دانست؟ چون با وجود دستور مستقیم رئیس محترم جمهور بر دور کاری و کم کردن پرسنل در ادارات و سازمان‌ها، کلاه‌زردها به دلیل حساسیت بسیار بالای پایداری خطوط انتقال برق کشور همیشه و در بدترین شرایط مشغول خدمت‌رسانی هستند. در این برهه از زمان که همه دنیا درگیر این ویروس بی‌رحم شده‌اند  و تداوم خدمت‌رسانی مراکز درمانی مستلزم وجود جریان برق پایدار است، آیا نمی‌توان به این باور رسید که بهره‌برداری از پست‌های فشار قوی برق جزو حساس‌ترین و کلیدی‌ترین بخش‌های وزارت نیرو است؟ چگونه با وجود این حجم از مسئولیت، هنوز قریب به ۳۵۰۰ نفر از کلاه‌زردها در سردرگمی نوع قرار داد هستند؟!

در انتهای این بیانیه از وزیر نیرو در خواست شده، برای حل مشکل قرارداد کلاه‌زردها مستقیماً وارد عمل شود و این خدمتگزاران صدیق مردم را از بلاتکلیفی و سرگردانی نجات دهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز