خبرگزاری کار ایران

طی تماس‌های مکرر مطرح شد؛

آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی را از آزمون معاف کنید/ نگران آینده هستیم!

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۸۴۳

جمعی از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی با انتشار نامه‌ای خواستار لغو آزمون جذب شدند.

در روزهای گذشته، آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی از استان‌های مختلف، بارها با خبرنگار ایلنا تماس گرفتند و خواستار لغو آزمون جذب دانشگاه فرهنگیان شدند.

این آموزش‌دهندگان با انتشار نامه‌ای که توسط نمایندگان آنها در استان‌های مختلف امضا شده، خواستار لغو آزمون ورودی شده و درخواست کرده‌اند که جذب آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی بدون آزمون و براساس سوابق تدریس صورت بگیرد.

آنها با تاکید بر اینکه آزمون برای سه گروه دیگر متقاضی حذف شده است، خواستار عمل به مصوبه سال 97 مجلس مبنی بر جذب آموزش‌دهندگان شده‌اند و می‌گویند کروناویروس به اندازه کافی ما را نگران کرده است، نگرانی آزمون را از ما دور کنید.

یکی از آموزش‌دهندگان که از استان چهارمحال و بختیاری تماس گرفته و خود را مادر دو فرزند معرفی می‌کند، در رابطه با نگرانی‌ها بابت آینده و آزمونی که قرار است خرداد ماه برگزار شود، اینگونه می‌گوید: بیش از ده سال، فرزندانم را پیش والدینم گذاشته و برای تدریس به روستاها می‌رفتم؛ ما آموزش‌دهندگان، بی‌سوادان را در روستاها باسواد و در شرایط بسیار سخت کار کرده‌ایم؛ حالا انصاف نیست که باز بخواهند از ما آزمون بگیرند و ما را بابت آن نگران کنند؛ آنهم در شرایطی که همه ما بابت سلامتی خود و خانواده‌هایمان نگرانیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز